Heeje

Jag gjorde först en ny blogg men efter skrivit i den lite så har jag ångrat mej. Därför klistrar jag in inläggen i denna bloggen och forsätter här istället :)

Detta har hänt :p


Januari 2011

Firade 2-år tillsammans med världens finaste
Emelie tog examen


Februari
Fick jobb på Tingshusgården
25+25 årsfest nihop med Inge



Mars
Blev gammal


April
Festade en hel del (som alla andra månader)
Lillasyster tog körkort


Maj
Syster fyllde 22

Juni
Mitt vik på Tinghusgården slutade
Sommarjobbade på Smedängen
Göteborgsresa med Emelie, virro och Marie
Åkte Polenkryssing med Johanna, Tobbe och Inge
Midsommar på böda
Joss och Yo fyllde år


Juli
Massa fina festkvällar
Firade Johanna
Var i Karlshamn


Augusti
Marie tog körkort 
Inge och jag turistade på öland
Kräftskiva hos Marie
Säsongens avslutning på Strand med Malin och Marie
Kroatien med Emelie, John och Inge


September
Göterborgsresa med Emelie, John, Inge Packe
Veronica och Marie hade 90-talsfest


Oktober
Var i Linköping och hälsade på Catha
Inge och jag hade myskväll och gjorde pumpor
Kristanstad hos Joss + halloweenfest


November
Halloweenfest hos oss
Inflyttningsfest hos Kim och Malin


December
Pepparkaksbygge med syster
Julfirade hos pappa
mormor
emelie och John (julklappsspel)
Juldagsutgång på Harrys
Nyårsmiddag hos oss


Sammanfattningsvis kan man säga att året har varit underbart och att jag hoppas att nästa år blir minst lika bra och att jag får behålla alla underbara människor i mitt liv för evigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0