Listgrej

 
Lista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Skulle vilja skriva förlovade mej, gifte mej, fick barn.. Men det hade jue inte varit sant så jag vet faktiskt inte

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har varken blivit smal eller slutat röka, Vet inte om jag lovade nått av de men iaf så har jag inte hållt de

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Malin och Andreas fick en bebis, Lillen och Emma också. Men det blir fler detta året iaf

4. Dog någon som stod dig nära?
Jocke (hunden) :(

5. Vilka länder besökte du?
Cypern

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En ring och en bebis

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Dagen jag och bejbi blev tillsammans efter vårat uppehåll var en fin dag!

8. Största misstaget?
Kan kanske tycka vårt uppehåll var ett misstag men samtidigt tror jag att det var bra också

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit massa förskyld och mitt blåmärke jag fick på nyår är inte att leka med

10. Bästa köpet?
Vilket köp?? Näe men jag kan inte komma på något bra jag köpt

11. Vad spenderade du mest pengar på?
vin??

12. Vad/Vem gjorde dig riktigt glad?
bejbi 

13. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare än en del andra år iaf

14. Vad önskar du att du gjort mer?
 Motionerat

15. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit mindre onyttigheter?

16. Hur ska du tillbringa julen?
Har redan firat jul, tillsammans med släkten och sen tillsammans med vännerna

17. Blev du kär i år?
Har varit det mer än ett år

18. Hur många one night stands?
0.0000000

19. Favoritprogram på TV?
hmm bode söker fru kanske :p.

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja

21. Bästa boken du läste i år?
ojj, ingen aning

22. Något du önskade dig och fick?
Näe inte direkt

23. Något du önskade dig men inte fick?
 en kattunge, en bebis och en ring

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
ojj vet inte, jag hade fest helgen efter iaf

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer pengar kanske. Och en bebis.. okej jag ska sluta :p

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
vilken stil?

27.. Vad fick dig att må bra?
Älsklingen, släkt och vänner.  :)

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha Olle kanske :p

29. Hur många saker ångrar du?
hmm. Inget?

30. Vem saknade du?
Kim, Josse

31. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har kännt båda ett bra tag men det är detta året dom har blivit några av mina bästa vänner: Emelie och Marie <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Älskar dig! <3

2011-01-06 @ 00:38:56
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0