5/1 2011

Jag hade en väldigt mysig eftermiddag/kväll med Joss igår.
Först var vi och hälsade på Maalin.
Hennes bebis är världens sötaste och hennes hus är hur mysigt som helst.
Vi blev bjudna på goda bullar och lite julgodis och jag fick prova på Daimoboy som faktiskt var god.
Ingen ersåättning till vanlig oboy men god liksom!!

Sen åkte vi hem och åt Joss mammas goda mat, spelade spel och tittade på gamla bilder.
Vi fick också berättat för oss av lillasystern petersson ur det kommer bli när vi (josse i synnerhet) blir gamla.
Tänker inte gå in på de mer :p

Josses mamma har världens sötaste hund men det gillade inte mej.
Och en liten kisse som först gillade mej och sen ångrade sej och ville döda mej!

Nu ska jag laga mat och sen på fest hos John och Amper!
pusss


Det fick bli en bild på Loke och Inge för jag inte tog någon igår


Joss & Jag innan strand en gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0