14/1 2011

Idag fyller alltså världens bästa bejbi år.
Jag var uppe tidigt och fixade frukost på sängen och gav paket.
Eftersom jag köpte ett wii till honom i julklapp så fick han bara två t-shirtar och ett par mjukisbyxor.
Men jag tror han blev lite glad iaf.

Ikväll ska vi fira vår tvåårsdag som egentligen är på söndag.
Jag ska laga någon förrätt och sen oxfile och klyftpotatis.
Sen ska vi mysa och dricka vin och prata om åren spm gått eller nått :p
DEt ska bli väldigt mysigt iaf :)

Imorgon tror jag Maalin kommer hit och vi ska dricka vin och snacka massa skit :p
Och på söndag ska vi på examens och födelsedagskalas för att fira Emelie

pussspusss


Grattis världens finaste pojkvän <3

Kommentarer
Postat av: maalin

räääknamed meeeej..puss

2011-01-14 @ 20:09:10
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0