10/1 2011

Helgen har varit underbar!

I fredags var Bejbis föräldrar är och vi käkade, tittade på Lets Dance och spelade Buzz.
När dom åkt satt jag och bejbi uppe några timmar till och pratade och drack vin/öl.

I lördags var vi först och hälsade på hemma hos Maalin. Det var mysigt att träffa både henne och hennes helt underbara barn.
Sen åkte vi hem till Inges brorsdotter Moa och hälsade på en stund.
Klockan blev mkt så vi bestämde oss för att det inte var lönt att åka till Ida eftersom dom skulle ut så vi åkte till Emelie med engång.
Där blev det tjejkväll i köket medans killarna fick sitta i vardagsrummet.
Sen blev det såklart lite sång och dans innan Emelies granne tyckte det var dags för oss att gå hem :p
När jag och bejbi kom hem bestämde vi oss för att titta på hus på hemnet till klockan fem innan det var dags att sova!

Igår vaknade vi av att Anders ringde och Inge bestämde att vi skulle åka till simhallen.
Var där några timmar innan jag tröttnade och jag, bejbi, Malin och Kim drog till Frasses och käkade hamburgare.
Sen körde vi hem dom andra och vi åkte hem och spelade Diablo 2 eftersom jag lovat bejbi att ge spelet en chans.
Det var ganska kul, men jag tänker inte bli en datanörd ändå.
Sen tittade vi en stund på världens konstigaste film och vid 9 så sov jag :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0