Cypern och annat

-Nu har jag glömt/skitit i att blogga igen.
Jag är totalt värdelös :p
Iaf har jag och bejbi varit på Cypern och det var helt underbart.
Vi gjorde inte mkt mer än att sola, bada, dricka vin på balkongen och äta massa mat men det var välbehövligt att komma bort ifrån vardagen!
Det var inte lika spännande att komma hem till hösten men det är sånt som ändå går att stå ut med!

När vi kom hem fick jag höra att Maalin och Andreas fått en liten Loke.
Jag har bara sett bilder men såå söt!
Jag blev såklart lite avundsjuk, men snart måste det väl ändå vara min tur att få en liten bebis :P

Annars har dagarna rullat på.
Har jobbat endel på mina dagis, firat både Veronicas, Andreas och Maries födelsedagar, och försökt fixa till lite i våran lägenhet.
Nästa projekt är att måla vardagsrumsmöblerna vita.
Vi får väl se hur det går med de :p

Ikväll ska jag och bejbi till växjö och fira Marie.
Imorgon kommer min syster hit så då antar jag att vi ska spela Boderlands, vi är såå coola :p

Här är lite bilder ifrån resan iaf :)










Kommentarer
Postat av: maalin

ja en bebis :)

2010-09-25 @ 20:04:17
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0