Måndag 11/10

Måndag idag, är lite sliten eter helgen och dagen på jobbet men annars är det bra.

Lördagen var mkt trevlig!
Vi blev bjudna på biffar och potatis hos pappa och sen spelade vi mariokart med lillasyster, lillasysters pojkvän, och lillebrosan.
Jag var bäst :p

Sen kom Linn kom hem till oss runda och vi käkade pizza och jag fick lite Nybro uppdateringar <3
När hon åkt fortsatte kvällen med buzz och singstar.
Lite vänner till bejbi kom över okså så han var nöjd :)
Sen körde Andreas in oss till stan och vi gick på Olearys.
Det var live-band hela kvällen med dom var faktiskt riktigt bra.
Blev lite små sur på bejbi ör han satt och pratade med en annan tjej när kan kunde umgåtts med mej men man är jue lite överkänslig när man är full :p
Vid två när stan stängt tvingades jag följa med till Max för köpa fyllekäk.
Jag som hatar Max var inte så nökd men tillslut kom vi hem iaf.

Söndagen spenderades mestadels i sängen men på kvällen blev vi faktiskt bjuda över till Andreas nya tjej för att käka tacos och dricka vin.
Det var faktiskt mysigt :)

Idag har jag som sagt jobbat och eter jobbet käkade jag och bejbi tacos.
Jag älskar faktiskt tacos om inte alla redan visste de :p
Nu är bejbi och tränar och jag ligger i sängen och kollar lite serier :)
Imorgon blir det jobb igen.
Är på ett av mina favorit dagis så det är kul :)

pusssss


Louise och Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0