22/10 2010

Fredag igen..
Veckorna går fort..

I veckan har inte hänt särskilt mkt.
Jag har jobbat och sånt som vanligt.
Igår var iofs lite spännande eftersom det var ett bombhot i kalmar och dagiset jag jobbade på låg nära.
det var läskigt när vi var tvugna att låsa dörrar och rekomenderads att hålla barnen inomhus.
Men det verkade jue inte vart så mkt med det där, snubben åkte jue ast och vad jag vet har ingen sprängts :)

Efter jobbet mötte jag upp mormor, Esse och Ronja på stan.
Sen tog Ronjisen tåget hem och vi andra åkte hem till mormor och käkade.
På kvällen hämtade bejbi mej och sen drog vi hem och kollade öite på tv och jag somande i sofan som vanligt.

Idag har jag tänkt dammsuga lite och sånt.
Ikväll ska jag hem till Emelie och titta på Idol och sen ska Marie sova hos mej.
Tur att hon ska de eftersom "I" inte vill!!

Imorgon ska ia jag och bejbi yill hans faster på kalas och sen på kvällen ska vi festa hos Emelie

ajja kisskiss



Kommentarer
Postat av: "I"

Krya på dig till ikväll baby!!

2010-10-29 @ 13:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0