Helgen som gått

Detta blogg inlägg är tillägnat min storebror: Kim :)

I fredags hade jag och Catha bestämt att vi skulle bowla.
Så hon och Carro och bejbi och jag åkte till bowlinghallen vid maxi.
Där var hela hallen bokad så det var bara att åka vidare ner på stan för att pröva lyckan på Harrys.
Där hade dom tydligen börjat ta inträde vid nio.
Och vi kände att 100 kr extra per person för att bowla inte var riktigt värt.
Så vi gick till pipes, jag drack en cider å sen käkade vi lite.
Sen åkte vi hem och fortsatte kvällen med singstar, buzz och kort.

Lördagen så låg jag och bejbi i sängen nästan hela dan.
Sen var det dags att åka på fest hos Maja :)
Vi hämtade Kim och sen åkte vi vidare och hämtade Malin och stolar så alla skulle få plats att sitta innan vi åkte vidare till festen.
Där blev det lite kikande på melodifestivalen och jag var nöjd med att Anna gick vidare :)
Sen drog vi ner på stan.
Vi satt på krögers en stund men sen bestämde jag, Emlie och Malin oss för att dra på olearys och dansa.
Efter vi tillbringat sista halvtimmen där var det dags att ta en taxi hem :)

I söndags tog jag och bejbi och Dixie oss en långpromenad för att hämta bilen utanför Maja.
Vi gick förbi McD och satt ute och käkade!
Mkt mysigt!
När vi hämtat bilen åkte vi och tittade på fiskar.
Min bejbi har nämligen blivit besatt av tanken att ha ett akvarium <3
Sen handlade vi lite på maxi innan det var dags att åka till Kims Malinm för att bli bjudna på hemmagjord Pizza.
Kim hade lagat den så det var självklart exemplariskt god!
Sen hann vi snacka lite skit innan vi var tvugna att åka för bejbi skulle spela fotboll.
Jag kikade lite på facebook och såg nått avsnitt av Glamourama innan bejbi kom hem.
Då blev det lite tittande på akarium på blocket innan vi satte på en film som jag somnade till <3


Får bli en bild p mej och Emelie ifrån onsdagen för att hon är sötast <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0