2010-03-22

Kristianstad resan var trevlig.
Det blev tacos, vin och massa prat.

I fredags gjorde jag och bejbi inget speciellt.
Käkade framför tvn och tittade på film.

I lördags var jag först hemma hos mormor och morfar tillsammans med morbror, Lillasyster och yngsta kusinen Wilma.
Hon är sötast i världen och jag skulle vilja sno henne!
På kvällen åkte jag och bejbi till Emelie och John och blev bjudna på flygande Jacob.
Sen spelade vi TP.
Jag var sämst men det var nog ingen som förväntade sej något annat.

Söndagen spenderades mestadels hemma hos pappa.
Vi blev bjudna på middag och tittade lite på tv.
På kvällen spelade jag och bejbi Dam på blip tills vi blev ovänner för Inge är dålig förlorare.
Jag och Yo var ute en runda med våra hundar och sen såg bejbi och jag film.

Mkt intressant helg :p
Nästa helg är iaf Joss i krokarna så då hoppas jag på en helg med lite mer alkohol :p

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0