2010-03-04

I måndags var det min födelsedag.
Gjorde inte så mkt men var på stan med Yo och bejbi för att handla lite kläder.
Skulle bland annat köpa upp mitt presentkort på Gina som jag fått av minn bejbi.
Hittade ingenting å var inte på humör för shopping så det gick rätt dåligt :p
Åkte hem och bejbi fixade födesedagstacos <3

Tisdag har jag inte en aning om vad jag gjorde.. Antagligen ingenting vettigt :p

Igår var jag hos Yo!
Jag vill egentligen inte lägga mej i bråk men 7500 är ganska mkt pengar!
Sen var jag på stan med Carro.
Hittade en klänning på Vila som jag nogg ska ha på födelsedagen och ett linne och en tröja på Gina.
Sen följde bejbi med mej och solade! Så skönt!
Och sen åkte vi hem till Andreas och spelade Mario.
Bejbi var lika arg som vanligt!
Sen var vi förbi och lämnade mitt super nintendo till Virro.
Jag fick världens sötaste armband och halsband som kommer passa så bra till min nya klänning!
Hon är världens sötaste!

Idag blir det massa pluggande för nu ska jag äntligen göra mitt prov imorgon!
Har skjutit på det hur länge som helst men nu är det dags!
Sen ska jag gå på Ikea med mamma, mormor å Lillasyster!
Bejbi lät inte så sugen på att följa med :p

Imorgon blir det först prov vid halv tio.
 Sen ska jag på stan med syster och shoppa upp det sista på mitt presentkort tror jag :)
Sen blir det städning inför festen på lördag!
Jag längtar massa, för det ska bli sååå kul!
Lite ledsen för Kimpan inte kommer men vi får som sagt fira nån annan helg <3

nä nu ska jag ta tag i pluggandet igen <3


Kommentarer
Postat av: "I"

Å älsklingen ditt liv är så fullproppat att du inte hinner blogga:)

2010-03-07 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0