2009-03-18

Igår var jag i Nybro och träffade mina älsklingar där.

Först var jag hos Sofie och hälsade på familjen Norlin son flyttat till Nybro.
Vi fikade och sen fick vi till stan och tog en pizza på amigo tillsammans med Lillasyster!

Sen gick jag och Syster hem till Linn och träffade henne och Malin.
Dom är sötaste ever och det var så kul att träffa dom!

Sen gick jag och syster hem till henne och la in en tvätt innan vi gick och handlade och sen vidare hem till morbror och Jens och pratade lite.
Sen tittade jag å Lillasyster på tv tills bejbi kom och hämtade mej.

Idag har jag fixat lite här hemma och nu väntar jag på att Yohana ska hämta mej så vi kan åka till kristianstad och hälsa på våran Josefine!
Vi skulle egentligen åkt vid tolv men Yohana är något försenad :p
Är iofs inte så konstigt att hon behövde sova eftersom hon kom hem ifrån usa igår.
Man behöver väl några dagar innan man ställt om sej till sverigetid igen :p

KissKiss

Kommentarer
Postat av: malin

Det var trevligt.hoppas vi ses snart igen!

2010-03-18 @ 14:30:14
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0