2010-01-21

Linns tjejkväll vart mysig!
Det är synd att vi inte träffas lika ofta som vi brukade göra längre.
När man tänker tillbaka i tiden kanske två år tfäffades vi jue flera gånger i veckan.
Den sommaren innan Emma flyttade kan ha varit den bästa någonsin!
Nu bor inte många kvar i Nybro och snart bor inte ens många kvar i småland.
Men det bästa är iaf att jag vet att vi kommer vara vänner förevigt!
Det är så det funkar <3

Idag kommer förhoppningsvis lillasystern och umgås med mej!
Jag tänkte plugga och kanske städa lite och sen ikväll kommer bejbis syrra hit så vi ska väl käka lite tacos och grejer. Det blir nog trevligt!

Imorgon är det iaf dags att fira Emelie..
Vi ska dit på tjejkväll och det ska bli såå kul!
Det tråkigaste är att det är sista kvällen med Joss innan hon flyttar!
Sen kommer jag få gå omkring och vara halv tills om ett halvår då jag iag hoppas att hon flyttar hem igen!

<3<3<3<33<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0