2010-01-14 (bejbis födelsedag)

Idag är det min bejbis födelsedag.
Jag har väckt honom med tårta och kaffe på sängen som en duktig fru ska göra.
Igår bakade jag dessutom 4 olika sorter kakor.
Jag kan nog vara den bästa frun i hela världen :p

Om ett tag ska jag på stan och handla födelsedagspresenter med Virro.
Jag har inte en aning om vad jag ska köpa.
Lillasystern har gett mej en del bra förslag men det kanske ska sparas till ettårsdagen??
Jag får fundera en stund till iaf.

I eftermiddag kommer bejbis familj hit så jag behöver defenitivt städa lägenheten någon gång under dagen.
Som tur är kommer dom inte förren halv sex så bejbi hinner oxå hjälpa till..

När man inte vet vad man ska säga, är det bästa att inte säga någonting alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0