13 januari 2010

Jaha, nytt år nya utmaningar.
Har inga speciella nyårslöften men jag har jag tänkt försöka bli några kilo lättare.
För precis ett år sen vägde jag 10 kilo mindre än jag gör nu.
Tror det beror på att min kära bejbi skämmer bort mej.

Iaf om man tittar tillbaka på mitt 2009 har det varit ett bra år (trots mina extra kilo)
Jag har jue faktiskt träffat min kärlek, och om bara några dagar firar vi våran ett årsdag!
Jag har stora förväntingar för dagen och jag tror min bejbi har planerat den så den kommer bli perfekt <3

Annars var jag på finlandskryssning mellan lördag - måndag
Det var väl okej, vissa stunder underbart roligt, vissa stunder ganska jobbigt!
Men jag klarade de iaf och nu är jag hemma.
Tror ändå resan var bra för men för nu är jag ännu mer kär i "I" än jag trodde var möjligt.
Man behöver faktiskt sakna varandra ibland!

Nu ska jag försöka fundera ut nått fin present till världens bästa pojkvän som faktiskt fyller år imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0