Sommar 2010

Jag har inte bloggat på 100 år och tiden som har gått har verkligen varit en bergodalbana.

Man kan väl säga att sommaren började med att jag och "I" gjorde slut.
Det var nog bland det jobbigaste jag varit med om.
Och när det verkade som han verkligen hade bestämt sej för att det inte skulle bli vi igen grät jag nog mer än jag någonsin har gjort.
Dagen efter kom han och hämtade mej hos Emelie och hade fixat världens finaste picnic!
Då kändes det så självklart attt det skulle vara vi två, och det gör det fortfarande!

Iaf så blev vi tillsammans igen och jag flyttade hem!
Men tiden jag bodde med Emelie och Marie har verkligen gjort så att jag räknar dom som några av min närmaste!
Bättre tjejer än dom får man verkligen leta efter.

Jag har jobbat på samma ställe som förra sommaren.
Nu är det bara två veckor kvar och jag kommer verkligen sakna alla på jobbet jätte mkt!
Dom är verkligen bäst, både personalen och dom boende <3

Annars har jag festat mkt, badat mkt och grillat mkt!
Sommaren har verkligen varit underbar och det känns skönt att veta att jag och bejbi kommer spendera massa massa till sommrar tillsammans!!!


Grillning på SvinÖ


Roadtripp till Göteborg med brudarna

Liseberg

Bus med Wilma

Några besök på Strand

Massa mys med mina älsklingar

Min Jocke var hemma och hälsade på





Kommentarer
Postat av: Marie

Åh jag älskar dig baby! Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig ibland. Du betyder så otroligt mycket för mig! Du är helt klart en av mina närmsta också och det vill jag att du alltid ska vara! <3 <3 <3

2010-08-12 @ 00:11:50
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0