musik på larmtorget

Igår var en fullproppad dag.
Först jobbade jag mellan 7.15 och 15.45 med den ända personen på mitt jobb som jag egentligen inte står ut med.
Efter jobbet kom bejbi och hämtade mig och vi åkte ut till pappa för att säga grattis eftersom han faktiskt fyllde år i söndags. För att efter de åka hem och fixa oss lite innan vi åkte och hämtade Marie.
Sen drog vi ner på stan för att käka på Helens & Jörgens och titta på musik på larmtorget.
Det var mysigt men det var tråkigt att inte alla fick plats vid samma bord.
Men buffen var god och musiken var bra så det vägde upp det hela!
När bandet hade spelat klart skulle dom andra gå vidare till harrys men jag och bejbi körde hem Marie och sen kröp vi ner i sängen och tittade på film <3

Nu är det snart dags att åka till jobbet och starta jobbhelgen med ett pass mellan 13.20 och 21.30!
Underbart :p

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0