Veckan

tisdag hade  vinmys med Marie på balkongen
med kex, ost och vindruvor.
Vi hade en väldigt, väldigt mysig kväll!
Spelade en omgång buzz med bejbi också.
Jag vann inte :p



Onsdag
Jobbade på smedängen (dagiset) 8-14
Kom hem, bejbi och jag körde Marie till stationen och sen spelade jag och bebji tv-spel

Torsdag
Jobbade på smedängen igen 7-16
Kom hem och kände mej inte alls pigg.
Låg i soffan nästan hela kvällen, bejbi och jag såg kanske världens sämsta film :)

Fredag
Bejbi växkte mej vid halv åtta fast jag inte började förren 12.30.
Kunde självklart inte somna om så låg och datanördade mej hela förmiddagen.
Åkte bussen till smedängen och jobbade 12.30-17 och tog bussen hem.
Hade världens huvudvärk men efter lite mat och en huvudvärkstablett gick det över.
Linn och Yo kom över till mej och bejbi och vi lagade lövbiff och klyftpotatis.
Det blev underbart gott!
Sen drack vi lite vin och spelade kort.
En underbart mysig kväll blev det iaf!
Vid tolv åkte sötnosarna hem och jag och bejbi kunde krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Bjanca

Vin, kex och ost.. får nog bli en sån kväll när jag kommer hem från Barca

2010-04-18 @ 13:21:31
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0