Helgen

Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att blogga regelbundet.
Men det blir väl så när man inte har särskilt händelserika dagar.

Min helg har iaf varit bra!
I fredags var vi hemma hos pappa och grillade.
Jag drack lite vin också och spelade faktiskt två rundar biljard..
Sämst var jag men det gör inget :p

I lördags var jag först och kollade på kvastkampen med Kim.
Jag fick världens största skoskav för att jag råkade vilja klä mej lite för fint :p
Iaf var det mysigt, iaf så länge solen var framme :p
Sen fick jag åka hem och byta till mina fula gympadojjor innan jag och bejbi åkte till Nybro.
Där kikade vi lite på bilarna på stan innan vi gick hem till Linn och Sheriff och grillade.
Jag, Linn och Malin åkte och runda hem till Joakim och hälsade på lite..
Han fick mej ledsen genom att säga att det var nog sista gången vi någonsin skulle ses.
Annars var det kul att träffa honom!
Sen åkte vi tillbaka till Linn och drack lite mer vin och dansade innan jag och bejbi åkte hem.


Linn och bejbi

Jag och Sheriff

Jag och Mario


På söndan var jag mest bakis.
Vi var och hämtade våran bil i Nybro och käkade pizza på Amigo.
Sen kom min älsklings Yohana och vi tittade på film och käkade godis <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu är du faktiskt väldigt seg på att blogga baby! ;) <3

2010-05-11 @ 20:35:05
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0