kräftskivan

I fredags var det alltså krätfskiva hos Yohana och Daniel.
Jag hade bakat en tacopaj som vi skulle ha med oss dit.
När Virro kommer upp hit 10 minuter innan vi ska åka ska jag visa min perfekt paj för henne.
Självklart tappar jag den i golvet, det var inte särskilt perfekt efter det kan man jue säga.

Iaf var det annars en väldigt trevlig kväll och jag tror alla på hela festen hade druckit en heldel för mkt.
Tack så mkt Yoyo och Daniel, ser fram emot en liladan kräftskiva nästa år.
Då hoppas jag dock inte det spårar lika mkt som det gjorde i år :p


Daniel, Virro, bejbi

Carro

Diana

Jag :p

Fina Virro <3

Brossan och John


Jag och min baby <3

Andreas, Diana, Lina

Anders, Petter, Soheil

Jonas

Linn <3

Yohanas kusin

Petter, Yohana och halva Linn :p

Andreas och jag :)

Jag, Petter, Kim


Kommentarer
Postat av: maalin

jag var inte ens bjuden! upprörd fina bilder btw

2009-09-08 @ 10:17:27
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0