tråkigt

I brist på saker att skriva om

Har du kysst någon idag? Nej, pussat nån har jag iaf gjort

Har du haft sex idag? Nej

Har du ett förhållande? Ja, tänk för att jag har de

När går gränsen vid otrohet? Vid en kyss

Är du romantisk? Nä det vill jag inte påstå

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja

Har du nångång slagit någon? Nja inte direkt

Har du lekt med någons känslor? Ja

Länge höll ditt längsta förhållande? 2 år och 8 månader :p

Hur länge var ditt kortaste? Hur länge ska man vara tillsammans med någon för att räkna det som ett förhållande?

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag är nöjd som jag har de

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej

Är du en bra pojk/flickvän? Jag är nog ganska komplicerad att vara tillsammans med

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? "I"

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Ja

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Runt 18 - 20 kanske

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej haha!

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpat


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men syster-yster då :) ingen alls? tyckte du inte att mina pojkvänner har varit attraktiva? :P

2009-09-30 @ 22:09:19
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0