prov och annat

Skrev provet igår.
Kan jue säga så mkt som att jag inte har en aning om hur det gick!
Glömde dessutom miniränaren hemma och var jätte hysterisk och tänkte gå hem och skita i provet.
Kim tvingade mej att stanna kvar och sn fick jag låna en miniräknare av läraren som var provvakt.

Igårkväll drack vi vin hemma hos Kim å dom.
Vi lekte jag har aldrig och var allmänt töntiga :)
Vid ett kom bejbi och hämtade mej och sen tog vi en taxi hem.

Idag har jag å bejbi varit på ikea med mamma.
Vi har dessutom varit på mediaMarket och köpt en stereo med massa högtalare till tv.
Eneligt bejbi var det livsviktigt.
Nu sitter han och kopplar in den medans Daniel sitter i soffan och pratar om sina planer att bli min styvfar :p
Sen blir det bowling med john, melie kim, andreas å säkert fler.
Det bli säkert nice!

Imorgon drar jag till Malmö med syster, mormor,Ronja och Bea.
Vi ska shoppa, bo på hotell, äta massa mat å gå på magnus uggla konsert.
Blir säkert kul fast jag missar halloweenfesten och kommer sakna min bejbi sååå mkt!

Ringde förresten till csn idag.
Äntligen har dom tagit beslut och jag kommer få mina pengar nästa vecka!
ÄNTLIGEN!!!

kisskiss

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jaaa visst är hon söt.. hon är gudarsöt den tjejen :)

2009-10-30 @ 10:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0