veckan

Lite om vad som har hänt i veckan:

Måndag: kommer inte ihåg :p

Tisdag: Umgåtts med min Kim, sen drack vin vin och spelade TP men Joss, Emelie, John, bejbi och Yohana!

Onsdag: Umgåtts med Joss, vi lunchade på zorbas och kollade på folk på stan, hälsade på Yohana.
Sen åkte jag och bejbi till hans föräldrar för hans mamma fyllde år. Sen åkte jag tillbaks till Yohana.
Tjejkvällade med henne och Jonna, drack glögg, gick på Harrys och sen tog jag taxi hem

Vad som kommer hända i veckan

Idag/Torsdag: Köpt bejbis julklapp. Bejbi och jag ska fundera ut vad för möbler vi behöver till nya stället, sen ska vi hem till Kim och kolla film

Fredag: fest med syster tror jag

Lördag: Fest igen?

Söndag: tvätta, middag hos pappa, innebandy

+ att jag har skola oxå då :)

pusss









Kommentarer
Postat av: joss

Nu får du ta och skärpa dej med uppdateringarna tycker jag! <3

2009-12-01 @ 21:02:50
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: joss

Nu får du ta och skärpa dej med uppdateringarna tycker jag! <3

2009-12-01 @ 21:03:22
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: "i"

Nu får du ta och skärpa dej med uppdateringarna tycker jag! <3



2009-12-02 @ 08:34:46
Postat av: Andreas

Nu får du ta och skärpa dej med uppdateringarna tycker jag! <3

2009-12-02 @ 23:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0