Helg

Fredagsen halloween fest spårade totalt!
Hela kvällen var totalt sjuk!

Igår var vi iaf hos min mamma eftersom hon fyllde år.
Sen åkte vi hem till Esse så att Josse fick sin väska <3
- Älskar dej Josefine, glöm aldrig!!

Vid halv tio körde vi lillasyster till Henke och sen tänkte vi hälsa på Kim och Marie.
Men jag var trött så vi åkte hem och spelade lite innan vi la oss.

Idag är farsdag.
Ska hem till Bejbis pappa först å sen åker vi väl ut till min ikväll..
Blir väl lite innebandy oxå kan jag tänka mej.

Puss

Kommentarer
Postat av: "I"

Love YOU!!!

2009-11-09 @ 13:46:26
Postat av: Marie

Jag saknar dig! <3

2009-11-09 @ 17:13:46
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0