barnvakt

Igår åkte jag till skolan i onödan.
Fick iaf min hemtenta.. Hoppad det går bra med den!!
Sen spelade jag boderlands som det tydligen hette (jag trodde boderline)
Det var läskigt att spela själv!!

Sen kom Yoyo och hämtade mej, jag skulle följa med henne och vara barnvakt åt lilla Arvid.
När vi gick emot dagis för att hämta honom flög det två fåglar över mej såg blev jag rädd och trodde att det var två flygödlor ifrån spelet.. Jag har nog spelat en gnutta för mkt :p

Iaf när vi hämtat Arvid gick vi hem till honom.
Han spelade bollibompa och Yohana lagade mat.
Efter maten gick vi  och kollade på Arvids snygga blå cykel innan vi åkte och tittade på ett hus nere vi slottet.
Det var faktiskt ett jätte mysigt litet hus!

Efter vi kollat på huset släppte Yoyo av mej hemma och jag fixade och väntade på att tiden skulle gå så baby skulle komma hem.
Jag blev rastlös av väntandet och tänkte gå ut med Dixie och då mötte vi honom utanför huset.
Så han fick lämna upp väskorna och följa med på en promenad..

Efter lite pussande och tjatande plockade han fram min present!
Han berättade när han var i stockholm att han köpt något och att Esse visste var det var så jag ringde till henne och försökte tvinga henne att berätta. Men dumma ungen sa inget alls :p

Min present var iaf finast i världen!
TAAACK BEJBI!
Sen spelade vi lite tvspel innan vi gick och la oss.
Nu är han hemma igen å jag  skulle inte kunna vara lyckligare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0