Sandra Hissar och Dissar :p

Sandra Hissar

1. Smink
När man vaknar och ser hur sliten som helst ut så går det alltid att fixa så man iaf ser okej ut med hjälp ut av det!

2. http://sushiberoende.wordpress.com
När någon av ens kompisar skaffar en blogg så ska det självklart hissas. Duktig Marie :p

3. Oboy

Denna underbara dryck som passar när som helst var som helst.
Helst ska det vara massa pulver i så det smakar riktigt mycker choklad!




Sandra Dissar

1. Att Bejbi ska behöva jobba så mkt.
Han jobbar, jobbar och jobbar. När han inte jobbar så spelar han fotboll eller innebandy. Men jag då??? Jag är jue världens mest uppmärksamhets krävande flickvän så jag känner mej lite övergiven!

 2. Missa Beyonces konsert
Jag menar till och med BlondinBella ska dit. Näe att missa konserten stör mej inte lika mkt som att missa att dra i väg en dag med mina kompisar. Skulle varit så sjukt kul och jag skulle ha suttit i baksätet och sjungit hela vägen! Dessutom skulle jag behövt komma i väg och göra något annat än att sitta hemma och glo en dag. GE MEJ PENGAR TACK :P



3. Att mascaran torkar så fort
Man köper en ny mascara, den är skit bra i en vecka, fungerar kanske i en månad. Sen blir det kass, torr och äcklig. Varför uppfinner dom inte en mascara som inte torkar ut så fort. Antagligen för att dom vill att man ska behöva köpa nya hela tiden så dom ska tjäna mera pengar!

Kommentarer
Postat av: amila

hehe snygg lista sandra :)

2009-05-13 @ 09:38:39
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0