Sandra hissar/dissar

Sandra hissar

1. tjejkvällar
Man kan prata av sej om allt. Det behövs verkligen när man inte har någon att prata med på hela veckorna.
Ett plus till vinet så klart :)

2. Blacktower
Jag kommer  alltid dricka det vinet. Alla gnäller på att jag ska prova nått nytt. Men det är jue typ som att ha pojkvän, om man väl har hittat nått man trivs med ska man hålla sej fast vid de.

3. Min lillasyster
Okej, hon är ett pain in the ass. Men hon är ändå så jävla underbar! Att hon hamnar på listan nu är ändå för att hon fyller år på söndag. Grattis på 20-års dagen i förskott! Du är helt enkelt den bästa syster man kan ha!!




Sandra dissar

1. tvätt
Okej, det är så skönt när man har ren tvätt självklart. Men när bejbi tvättar 100 maskiner och man måste hänga tvätt i hela lägenheten för inget har hunnit torka, då hatar jag de!

2. Vara ensam
Nu när jag är hos bejbi så mkt är jag ensam nästa hela tiden. Innan hade jag alltid någon att umgås med. Jag är en sån som vill va med någon hela tiden. Så att va ensam så mkt är så hemskt för mej!

3. Bejbis säng
Den är obekväm och läskig. Kan jue va för en viss brossa varit delaktig i att hoppa sönder den. Men jag har aldrig haft problem med ont i ryggen men sen började jag sova här! Nu kan man säga att jag behöber massage varje dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack syster <3 älskar dig!

2009-05-19 @ 11:40:00
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0