lista

Jag kommer från: Nybro :p

Jag heter: Sandra Ingrid Cecilia Franzén

Hur gammal är du? 23, en tant kan man säga

När fyller du år? Jag fyller år på min födelsedag :)

Tycker du om någon just nu? ja :)

Jag samlar på: funderar på att börja samla på kondompapper för att se hur många gånger vi "kramas" på ett år :p

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen?:
The one and only Joss tvilling Petersson

Vilken tid gick du upp idag? bi typ halv åtta

Har du sovit i din egna säng inatt?
näeee

Har du sovit ensam inatt? Fick äran att dela säng med Yoyo <3

Har du strumpor på dig nu? Nää inga andra kläder heller för den delen :p

Hur svarar du i telefon? Beror på vem som ringer :P

Vad ska du göra ikväll? Eurovision med bejbi å Andreas. Sen nått spännande hoppas jag :p

Vad ska du göra imorgon? Hälsa på pappsen

Var vill du bo när du blir stor? i ett fint hus eller nått

Vad vill du bli när du blir stor? rik snygg och bäst

Är det okej att gråta? näe, men ja gör det ändå

När grät du senast? lär jue varit i veckan iaf

Vilken årstid tycker du bäst om?
Sommaren

Laddar du ner musik och film från internet?
 Nä, men bejbi gör :p

Skulle du göra om du vann en miljon? bli glad antar jag

Bär du glasögon eller linser? Nej, men ja borde

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Näe inte de heller

Har du pircing? 0 stycken

Har du tatuering'? 0 stycken

Vill du gifta dig? Jag är redan gift :)

Vill du ha barn? Ja flera stycken :p

Solar du ofta? näeee :(

Är du bra på att laga mat? hmm näe

Gillar du att dansa?
 det kan väl va spännande

Hur vig är du?
som ett kylskåp typ

Vilken är din favoritglass? åhh jag vet inte

Bor dina föräldrar tillsammans?
näe

Är du en morgon elr kvällsmänniska?
inget av de egentligen

Vilken ögonfärg har du? bruuna typ

Vilka hårfärger har du haft? massa olika iaf

Är du beroende av något? inte så värst mkt av nått

Röker du? lite

Senaste låt du hörde? molly Sanden - det finaste någon kan få :p

Vad brukar du göra på helgerna? festa kanske

Brukar du bädda sängen?
ibland, bejbi gör det typ aldrig

Vad var det senaste du sa?
Det gör inget att vi inte har några handdukar

Vem kramade du senast? beeejbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0