Helgen, del 1

Jaha här kommer beskrivning av helgen :p

Fredag:
Träffade mormor och lillasyster på stan klockan tolv för en fredags fika.
Jag åt köttbullemacka å dom åt varsin sallad.
Vi gick på stan en runda och mormor plockade ut pengar å lillasyster köpte träningskläder.


Jag tog sen bussen till Nybro och gick hem och hälsade på morbror en runda.
Träffade älsklinga Wilma, Emma D och Malin.
Snackade lite skit innan jag ringde Kim och mötte han, Marie, Peter och John på marknaden.


Kim och Marie var underbara och köpte sockervadd till mej <3
När vi tröttnat på marknaden gick vi hem till Anders och Caroline där dagen fortsatte med tacokväll, vin, och för endel en hel del Whiskey :p
Det var en trevlig kväll faktiskt, bejbi kom oxå dit efter jobbet och Joss och Linn kom dit oxå <3
Kvällen avslutades tyvärr rätt tidigt för folk skulle upp och jobba dagen efter.

Linn                        Bejbi                             Johan

Peter                        Caroline                              Brossan

Joss                                   Anders                                 Marie

Jag                              John                       Hon med den söta hunden

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Haha, "jag vill inte ha någon våldsfest utan bara lite mys med alkohol, mat och kanske tv-spel". Ja men det lyckades du ju med Anders, det har vi ju bildbevis på. :P

2009-05-11 @ 11:51:22
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0