Wolverine

Bejbi och jag såg Wolverine igår.
Den var faktiskt bra, jag som trodde de skulle vara helt värdelösy.
Direkt efter att vi sett filmen började jag tjata på bejbi att han ska fixa dom andra två filmerna.
Så jag hoppas vi har dom nere snart så vi kan se dom i helgen!
Jag tror jag blev lite smått kär i Wolverine. (säg inget till bejbi)
Han är inte direkt snygg men han är så cool!!!
Åh vad jag längtar tills ja får se dom andra filmerna (som jag tror ja inte har sett?)

Ikväll ska vi iaf till Emelie och mysa, dricka vin, sjunga singstar och bejbi och jag ska såklart pussas.
Se ve ja inte om vi ska ner till The Rock och titta när nått av Emelies ragg ska spela :P
Ska bli trevligt iaf, synd att bejbi har jouren så han får ta det lugnt.
Men men sånt är livet :p

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0