50 frågor

50 frågor om dig och din partner

1. Du är tillsammans med? Ingemar "I" Johansson
2. Och varför de? För han är den bästa
3. Har han fått något smeknamn av dej? Jag kallar han mest för bejbi
4. Hur länge har ni varit tillsammans? 4 månader typ
5. Hur träffades ni? Det var väl egentligen genom Yohana och Daniel
6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? Det kan man väl inte påstå då vi faktiskt gifte oss via telefon :p
7. Hur gammal är han? 23
8. Älskar du honom? Ja så mkt det bara går!
9. Har du slagit honom? Ja fast inte direkt på allvar än
10. Har du roligt med honom? Ja oftast faktiskt
11. Har ni sex? haha aa det händer väl :p
12. Skulle du kunna bo med honom? aa jag gör jue typ de
13. Beskriv honom med tre ord? Söt, töntig, underbar
14. Vet du någonting om honom? Inte så mkt faktiskt
15. Har du någonsin gjort ett sugmärke på hoom? En enda gång :( :p
16. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans?  for everever
17. Får han dig att skratta? Ja alltid, spelar ingen roll hur sur jag är
18. Säg två ord du känner för honom? Kärlek??
19. Vad för slags filmer ser ni ihop? Blandat, inte så ofta vi kollar på porr tyvärr :p
20. Får du fjärilar i magen när du ser honom? När klockan blir fyra och jag vet att han kommer hem snart, då får jag de!
21. Vad har han för ögonfärg? blå
22. Vad är det finaste du fått av honom? Jag fick ett hjärta med choklad av honom på alla hjärtansdag. Dixie tuggade sönder det och jaf var så ledsen så jag grät. Sen va bejbi på stan med några kompisar och sen kom han hem med ett nytt till mig. Det var absolut det finaste jag fått av honom!
23. Har ni samma humor? Nja hans är lite väl störd ibland :p
24. Planerar ni framtiden ihop? Vi har direkt inte pratat om de men det gör vi väl?
25. Skulle han bli en bra pappa? Ja det tror jag, den bästa någonsin!
26. Vad gjorde ni när ni träffades senast? Bejbi väckte mej imorse sen gav han mej massage :)
27. Vad gör han när han inte är med dig? Jobbar, spelar fotboll eller innebandy och på sista tiden golfar
28. Är du svartsjuk på andra tjejer? Endel, typ städerskan
29. Har ni bråkat någongång? Jo vi har väl tjabbat och tjurat lite, men inte direkt bråkat
30. Har ni haft något uppehåll i erat förhållande? näe, kommer inte att hända heller
31. Skulle du kunna vara otrogen? Näe för då skulle vi inte va tillsammans
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 1 vecka, det var hemskt nog
33. Har ni samma åsikter om saker? Svårt och veta eftersom vi inte pratar
34. Vem håller i fjärrkontrollen? Han håller, jag bestämmer :p
35. Går ni ut ofta? Jo det gör vi väl
36. Har ni samma musik smak? Ja ungefär tror jag
37. Är han romantisk? nja jo lite
38. Stöttar han dina drömmar och mål? om han hade vetat om dom hade han nog gjort de
39. Har han någon fobi? Vet inte
40. Gillar han sport? Ja antar de annars skulle han väl inte syssla med det
41. Är han en djurvän? Han är jue snäll emot Dixie iaf
42. Kan han sjunga? Han är gullig när han gör de iaf :p
43. Spelar han något instrument? ja har aldrig hört honom spela
44. Kan han laga mat? Jo dom få gånger han har gjort de har det blivit bra
45. Är han konstnärligt begåvad? haha ungeför i den klass som mej :p
46. Är han envis? jo det beror på vad det handlar om. Men jag brukar få som jag vill vanligtvis :p
47. Tycker han om att resa? det gör väl dom flesta så det gör han nog
48. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? busade?
49. Vad var det sötaste han sa sist? hmm jadu?
50. En sak du vill göra med honom? Jag vill göra allt :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0