Trött

Jag är sjukt trött idag.
Föt det första kunde jag inte somna i natt, bejbi snarkade som aldrig förr och jag låg och funderade på massa jobbiga grejer.
När jag väl lyckades somna drömde jag om massa jobbiga grejer istället.
Vi måste prata, jag måste veta att det är han och jag no motter what.
Jag vill liksom vara "The one and only" precis som Marie sa, annars få det vara.
Detta måste jag nog både ha berättat och bevisat för mej.
Jag vägrar bli dissad å dumpad för nån ful brud, så enkelt är de!


Kommentarer
Postat av: Joss

"Marry me, Juliet, you'll never have to be alone

I love you and that's all I really know

I talked to your dad, go pick out a white dress

It's a love story, baby, just say yes" :P



Nej men seriöst, du har så rätt så. I know. Hoppas det löser sig iaf. Det måste det göra <3

2009-05-22 @ 16:41:10
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är söt :)

2009-05-23 @ 11:40:48
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0