Tjejkväll

Igår åt jag och bejbi kinamat innan han körde mej till Nybro.
Där blev det tjejkväll å vin :)
Skönt å få snacka av sej lit. det behöver man ibland!
Vid halv ett ville Emelie till 29:an.
Jag å Yoyo följde med för vi är så himla snälla :p
Bi var där i cirka 10 minuter innan vi bestämde oss för att det var tråkigt och dåligt med folk så vi gick hem till Joss och hämtade en flaska vin till som vi tänkte dricka.

Sen gick jag å Yohana hem till henne.
Vi gick en Runda med Skorpan sen bestämde vi oss för att sova istället för att dricka vinet.
Det var smart tänkt med tanke på hur bakis jag har varit idag iaf.
Iaf så övernattade jag hos Yoyo för Daniel inte var hemma.
Jag hade lite "I" längtan. Det är inte lätt att sova utan honom faktiskt!

Här är iaf lite bilder ifrån gårdagen





xoxo
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0