Sandra hissar och dissar

Jag ska också börja skriva en hissa/dissa lista bara för att min blogg är precis lika känd som Kissies :p

HISSA

1. Människor
som skriver i sin blogg varje dag som tex min SötMaalin.
Ni andra, ni borde skärpa er, en gång om dan är liksom inte ens mkt :p

2. Tacos
Finns det nån godare mat. Jag skulle kunna äta det varje dag utan att tröttna.
Det bästa är att vi ska äta det idag. Mer tacos åt folket tack!


3.  Nybromarknad
Den kommer till Nybro en gång om året. Man får äta sockervadd och köpa billiga strumpor.
Det bästa är att det här året har jag en pojkvän att hålla i handen bland allt folk :p




DISSA

1. Vara utan godis
Hur kunde jag komma på en sån ide liksom.
Godis är typ det bästa jag vet och efter den här månaden ska jag äta godis varje dag i resten av mitt liv!

2. Blåmärken
Jag får dom så lätt. Att ha 10 stora blåmärken på benen är absolut inte kul när man vill ha kjol eller klänning på sig. Man ser liksom misshandlad ut.

3. Städa
Eller städa är egentligen inte det värsta, utan det är att efter en dag ser det precis lika stökigt ut igen. Då känns det som att det absolut inte är någon ide att göra någonting alls.

Kommentarer
Postat av: Kimpan

Pff, här skrivs fan inte en gång om dagen! Mina inlägg är någonting man ska se fram emot, man ska sitta med iver framför datorn för att få läsa dom! :P

2009-05-05 @ 12:10:00
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/
Postat av: Jessica

Alla har kanske inte chans att skriva varje dag :P det tänkte du då mig inte på. Love you <3

2009-05-05 @ 14:09:06
URL: http://anewworld.blogg.se/
Postat av: Marie

När är Nybro marknad?? Har missat den i så många år nu men nu kan jag ju äntligen komma igen :D

2009-05-05 @ 15:48:03
Postat av: maalin aka sötmaalin

woho jag är "hissa" =) oh my god,oh my god..... =) tack sötnos.. jag ser btw oxå fram emot att köpa strumpor. men tar brända mandlar istället för sockervadd... jag har dessuom en pojkvän att hålla i handen så om vi ses kan vi vinka till varandra med vår fria hand =)

2009-05-07 @ 08:46:24
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0