Inget godis

Nu har jag och bejbi kommit hem efter en runda på ikea.
 Med oss hem hade vi två lampor..
Bejbi bjöd iaf på köttbullar så de va nice :p
Jag tjatade om att vi behövde gardiner till köket, ett överkast och en badrumsmatta.
Bejbi tyckte inte det fanns några bra så det fick va :p
Sängen som vi tyckte va bra hade utgått så ja tror bejbi inte va så sugen på att shoppa nått mer efter de.

Sen gick vi iag till city gross och handlade frukt och grönsaker till mej.
Jag har fått för mej att jag inte ska äta något godis eller några kakaor på en månad men vi får väl se hur det går med de.. Bejbi vägrde vara med så då kanske jag oxå ska skita i de?
Iaf så har jag varit duktig i fyra dagar en så länge..
Men man känner faktiskt sötsuget hela tiden å det är jobbigt :p
Ajja ska käka morötter sen, som en äkta kanin å hoppas på att det hjälper!

PUss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0