Igår hände detta

Picnicen med syster igår va mysig.
Det enda irriteande var att Dixie skällde och morrade på alla som gick förbi :p
Sen gick vi hem, spelade tv-spel och sen kom mamma.
Vi gick på ikea och mamma berättade för mej:
- Du är fan dum i huvudet ibland :p

Sen mötte vi upp  bejbi, gick på citygross en runda och sen åkte vi till BK.
Vi fick vänta cirka 100 år innan vi fick våran mat.
Men det var jue iag mumsigt när vi väl fick den.

Sen åkte jag och bejbi hem, va hemma 10 minuter innan Esse ringer.
Då har hon glömt nycklarna här så det är bara för oss att sätta oss i bilen och köra till Nybro.
Efter en runda i Nybro vart det iaf skönt att få lägga sej å sova.

Jag är lite ledsen för att jag inte hittar laddaren till kameran för jag skulle vilja lägga upp en bild på mina fina blommor jag fick av bejbi i förrgår!
Tack så mkt "I", du är bäst (L)



Syster och mamma <3

Kommentarer
Postat av: mamma

så kan du ju inte skriva,puss love you. mamma

2009-05-15 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0