Helgen, del 2

lördag:
Jag åker med mamma till mormor på morgonen för bejbi ska ändå jobba hela dan.
Jag kan jue säga att jag var ganska död och jag skyller allt på att John fick mej att dricka whiskey.
Men jag sov en stund hos mormor sen kollade jag och syster på 27 dresses innan det är dags för mej att åka hem och gå ut med Dixie.

Klockan fem kommer bejbi hem och då är det dags att börja städa för vi hörde rykten om att vi skulle ha fest.
Som tur är ändra planerna ganska fort och det blir fest hos Emelie istället.
Marie och Kim kom hit runt sju och sen så ska alla hinna duscha och fixa sej innan klockan blir halv nio.
Det hinner vi jue så klart inte men josse dyker iag upp och spelar musik för oss så det går lite fortare.
Vid lite över nio är vi iag framme hos Emelie.
Då har vi haft lite problem med parkering och sånt :p

Bejbi lämnar festen ganska snart då han har världens huvudvärk.
Stackarn!
Men iaf kommer Virro, Shervin, Sofus och Calle istället :p



Vi hinner förfesta en stund innan Emelie tvingar ner oss till busshållsplatsen för att vi ska ta oss ner till olearys.
Vi räknar ut ganska fort att det är billigare att ta en taxi än att åka buss fyra stycken med natttaxa.
Vi får vänta på bussen en kvart men jag och Marie hinner iaf prata om lite saker som behönde redas ut.
Nere på Olearys dansar vi så klart hela kvällen.
Jag träffar en del folk som jag inte alls tycker är kul att träffas men sånt är livet.
Vid klockan två är det dags att gå till Corner för fyllekäk som Kim bjuder på <3
Den tar vi en taxi hem och då är det skönt att få krypa ner hos bejbi i sängen!


Kommentarer
Postat av: Kimpan

40 spänn per person för att åka buss i högst två kilometer är helt ofantligt hutlöst dyrt! Hur fan tänkte dom där? Tur att vi fick tag i en taxi iaf.

2009-05-11 @ 11:49:43
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0