haha

En kille börjar skriva till mej på facebook:

Han: är du lesbisk hmm?
Jag: sjävklart
Han: och wat om Yohana Ottosson
Jag: Jag har massa brudar  (där slutar jag svara)
Han: ni båda är så jävla awesome
Han igen: två ord woul beskriva dig. Classy och Awesome
Han åter igen: Jag måste säga att du är för varm. Dina ögon talar.

Sen börjar han skicka mail istället

han: hej gör fullständig har gmail-konto
Jag: sorry men jag har asså pojkvän   
Han: Om jag förstår dig rätt, du menar att säga att du har en pojkvän. rätt?
Jag: ja rätt  
Han: oh k būti förstå att jag vill ha dig men jag har aldrig tvingat dig för samma sak.
men en sak måste jag säga att du är för varm, och jag kommer att vilja ha dig för eventuella kostnader

Betyder detta att han kommer försöka köpa mej av min pojkvän?
Hoppas bejbi tar mkt i betalt i sånna fall :p

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Hahahhaa ;P

2009-05-27 @ 15:50:31
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Marie

hahahaa, vissa killar är ju för underliga! :P men jag kan hålla med om att du är fin! <3

2009-05-27 @ 17:32:46
URL: http://sushiberoende.wordpress.com
Postat av: TucciT'

hahha vilka killar de finns... lät ju rätt jsukt :P haha

2009-05-27 @ 19:46:14
Postat av: Joss

Ahh, jag kommenterade också "In your dreams^^".. å då fick jag också mail typ " What in my dream, I did'nt get it, can u explain please.."



Joo, men han vill nog köpa dej, hahahahahaha, så jävla roligt.. du måste ju bara fråga hur mkt pengar det gäller.. killen kan ju va tät.. de kanske e värt de?? :P:P

2009-05-28 @ 15:33:28
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0