Film och Yatzi

Jag hade städat till bejbi kom hem igår.
Jag fixade maten oxå när jag ändå var igång.
Så nu förväntar jag mej massa rosor.. Typ 100 stycken :p

När vi käkat tittade vi på film och myste.
Filmen Interstate 60 var rätt bra men jävligt flummig.
Jag blev arg på bejbi när han inte ville säga hur den slutade.
Jag gillar att veta hur filmen slutar så jag slipper bli ledsen om det slutar olyckligt.
Eller jag kan iaf vara beredd på att det gör de i sånna fall.

Sen blev jag arg på bejbi igen för han mobbade mej.
Jag låste in mej på toaletten ett tag men sen ringde Joss och jag blev glag igen.
Efter jag och Joss planerat att vi ska hänga varje dag i två veckor i sommar, innan vi börjar våra jobb så åkte jag och bejbi till maxi och tittade en stund på Emelie :p
Sen handlade vi massa frukt (istället för godis) och lite smör och mjölk, sen åkte vi hem och spelade yatzy (bejbi vann).
Efter den hårda Yatzi matchen var det dags att krypa i säng och kramas lite innan sovdags :p

Pussss



 

Kommentarer
Postat av: joss

Söötnowws!

2009-05-06 @ 12:05:36
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0