Ensam hemma kväll :p

Det flyger precis förbi två luftballonger utanför fönstret..
coolt :p

Bejbi och jag har varit vig själby och solat idag.
Tyvärr hjälpte det nog inte så mkt men iaf så var det mysigt!
Ville egentligen åkt till Nybro och umgåtts med mina älsklingar ikväll men eftersommjag är trött och bakfull orkar jag inte ta mej till stationen.
Jag kunde åkt med John innan men då hade jag inte duschat (har iofs inte duschat än) och jag ville inte åka å lukta illa :p
Så idag blir det nog så att jag kollar på "så ska det låta" äter digistiveKex med mkt smör på och dricker en liter minst en liter oboy i min ensamhet.

Grattis Emmsis.. Inte för att du läser men iaf :p
Älskar deeej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0