Våffelkalas

Nu har jag varit på stan och fikat med Kimpan å John.
Sen var vi och handlade på Linns jobb men hon var så klart inte där..
Ska aldrig mer försöka hälsa på henne på jobbet :p

Nu väntar vi på att "I" och Anderas ska komma så vi kan börja vårat våffelkalas.
Det blir en massa våfflor å göra. Jag försökte ge Kim uppdraget att vispa grädden (eftersom "I" inte har någon elvisp)
men jag tror att han inte tyckte det var så himla jätte kul :p
Men eftersom "I" är min man så får han göra de :)

Ja ska ta kort på våfflafesten som ja ska lägga upp på bloggen sen :)

PUSSAR OCH KRAMAR!

Längtar oerhört mkt till fredag.
Då ska det supas som aldrig förr :p

Kommentarer
Postat av: mama

ÖJ!! vad tusan? lite cred kan man väl få för att man vispade grädden?

2009-03-27 @ 01:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0