Tråkig listagrej igen

Tre saker som skrämmer mig:
- Att bli gammal och ful (vill inte ha rynkor och hängtuttar)
- Att bli lämnad
- För min systernär hon är arg!

Tre personer som får mig att skratta:
- "I" (han är jätte rolig när han är tjurig)
- Josse (ingen har lika dålig humor som oss)
- Lillasystern (hon gör ganska äckliga saker ibland och det är kul)

Tre saker jag älskar (bortsett från människorna i mitt liv):
- Att sova (ingen behöver så mkt sömn som mej) :p
- Kebebrulle på Amigo (Finns ingen bättre bakismat)
- Att festa med gänget (ni är bäst)

Tre saker jag hatar:
- När Jessica väcker mej (man blir arg)
- Att "I" verkligen åkte iväg på min födelsedag
- Hundhår (dom fastnar överallt)


Tre saker jag inte förstår:
- Varför vintern känns så lång och sommaren så kort
- Att en del klänningar faktiskt är linnen :p
- Varför ja aldrig kan lära mej höger och vänster


Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- Kläder
- Esses rosa plånbok
- En clementin


Tre saker jag gör just nu:
- Saknar "I"
- Bråkar med Dixie om platsen i soffan
- Funderar på vad jag ska göra imorgon


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

- Få barn
- Så ner någon?
- Jag tänkte skriva gifta mej, men jag är jue redan gift

Tre saker jag kan göra:

- Lata mej
- Dricka oboy
- Tigga pengar, särskilt av pappa


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:

- Kent - utan dina andetag (finaste texten i världen)
- Allt jag säger :p (det är viktigt)
- Min mamma (det gör jag å det är ganska bra):p


Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Laga mat (ja kan inte ens göra pulvermos)
- Läsa folks tankar
- Sjunga

Tre favoriträtter:
- Josses köttgryta och ris
- Typ all mat Rogerlagar
- Tacos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0