Jävla innebandy

Nu sminkar jag mej, eftersom jag om en stund ska träffa mina sötnosar Kim och John.
Ska bli trevligt, ja tror vi skulle fika eller nått sånt :)

Bejbi ska vara tråkig och träna innebandy idag så jag funderar på att dra till Nybro.
Lönt att sitta här ensam å övergiven liksom..
Dumma!!!
Det är tråkigt att han ska hålla på med så mkt skit både fotboll och innebandy å skit :p
Eller kanske det är jag som borde skaffa ett intresse :p
Näe men det hade jue vait lättare om vi vart i Nybro för där finns jue typ alla mina älsklingar så där hade jag haft nått å göra.

Ajja ja måste fixa mej klart så ja kan städa lite iaf :)

PUSSAR

Ja funderade på att lägga upp trosbilden här men jag är jue trotts allt en fin flicka :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0