Torsås

Jag ska börja med att tacka John för hans blogginsatts igår.
Jag är sååå cool så folk står i kö för att gästblogga i min blogg :p

Iaf var vi på Torsåsfesten igår.
Den blev äntligen av och det var mkt trevligt :)
Fick prata lite med Kim som vi skulle ha gjort länge men som inte blivit av förren nu.
Joss däckade i soffan ganska tidigt, trotts att hon sovit hela dan.
Men vi hade jue iaf hennes rumpa att klämma lite på så det löste sej iaf.

Helgen har varit bra, jag har träffat "I":s föräldrar och sen har jag fått en rundtur i Torsås å grejer..
Det är inte illa alls, tack bejbi <3

Idag har bejbi bestämt att jag ska laga maten, och därför ska jag vila en stund för det känns som ett väldigt ansträngade uppdrag :)

PUSSSPUSSS <3<3<3<3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: Kimpan

Det var sjukt kul igår, och jag blev inte det minsta full alls! :O En gång till säger jag! :D

2009-03-15 @ 15:14:15
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: mama

tackför att jag fick använda mina blogglasögon!:)

2009-03-16 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0