testa?

Som alla säkert förstått så är min "I" utomlands utan mej.
Jag har en killkompis som ja snackade med på msn nyss.
Han hade en tjejkompis som jobbade nere i playa Ingas nu.
Han tyckte att vi skulle skicka has tjejkompis på "I" för att se om han var trogen :p
Även om det skulle v lite spännande å verkligen se hur mkt han tycker om mej så ska man nog inte utmana ödet.
Ja väljer att lita på honom å att låta bli att kolla hur mkt han tycker om mej.
Trodde inte jag skulle kunna låta bli att testa honom när jag hade tillfälle, men eftersom ja tycker om honom så pass mkt som jag gör så ska jag inte hjälpa till att förstör nått.¨
Det får hn göra själ om han nu vill de :p

pussåpuss


Kommentarer
Postat av: maalin

oj vad mogen du lät =) skrev du det i sömnen ???? (skojja skojja) puss

2009-03-03 @ 10:56:18
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0