Snart åker vi :)

Nu är det snart dags att sova så vi kommer med bussen som ska ta oss till stockholm imorgon.
Jag glömde nämna innan att både lillasysterrn och mormorn ska åka med imorgon.
Jag, Joss å Lillasystern ska iaf supa :)
Vi får se hur länge Begit orkar vara med :p

Idag har föjande hänt
1. Bejbi gjorde frukost
2. Jag datanördade mej
3. Bejbi bjöd på gyros
4. Jag tittade på Samson och Sally (Lillasyster du vet)
5. Jag vann över "I" åtta gånger på sten, sax och påse. (vägrade köra fler gånger sen så jag skulle utgå som vinnare)
6. Jag vann över "I" på skitgubbe
7. Jag packade
8. Vi pussades i soffan
9. Söt Maalin och Andreas hämtade mej och körde mej till Nybro
10. Träffade Linn och Yohana en snabbis
11. Kom på att jag glömt mitt legg i kalmar
12. Lämnade Dixie hos pappa
13. Vi hämtade mitt legg i kalmar (pussade lite på bejbi oxå)
14. Hämtade min kamera (som faktiskt funkade)
15. Josse bjöd på mat (kyckling och klyftpotatis)
16. Duscha
17. Blogga

Ah det var nog det hela
Tack Maalin för födelsedagspresent! Du är sötast!

Annars ska jag bara berätta för er mina kära läsar att imorgon åker vi och vi är åter tillbaka på söndag!

MASSA PUSSAR (sakna oss inte för mkt)
SANDRA

P.s Bejbi jag saknar dej, du är sötast! D.s

Kommentarer
Postat av: "I"

visst jag förlorade ett par gånger på S.S.P. men det var faktiskt jag som vann i skitgubbr! Men som alla vet så är detta din blogg å du skriver vad du vill...

ps tar du en bloggpause nu? DS



Puss <3

2009-03-27 @ 00:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0