Jävla dammsugare

Nu har jag städat hela lägeheten och vikt all tvätt.
Jag har torkat golv och försökt dammsuga.
MEn cp jävla dammsugar jävlen är värdelös!
Har funderat hundr gånger på att kasta den ifrån balkongen.
AHHHH!
Jag menar ska inte en dammsugare tåla lite hundhår (okej mkt) och damm.
Det är väl det dom är tillför?

men okej den är ganska snygg iaf.. Men man har dom väl inte för att titta på dom?



Nu ska jag snart gå och duscha och sminka sej. Om man vill behålla
sin man räcker det inte med att städa, man ska dessutom se snygg ut så han inte lämnar en för en annan snyggare tjej. 
 En städerska tillexempel.


Kommentarer
Postat av: Joss

hahaha :P nybro ikväll alltså? stannar ni tills imon eller vad är planen? jag SAKNAR dejjjj! pusspusss

2009-03-20 @ 16:11:10
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/
Postat av: "I"

JoSS <- vafan inte mig???

2009-03-23 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0