Jag är så besviken på dej pappa

Jag är så himla arg/ledsen/besviken på min pappa!
Vi hade efter tre års planerande bestämt att vi skulle åka till gran canaria jag, esse, pappa, hedie och Erik i augusti.
Nu är det så att pappa måste flytta resan till juni för att han måste jobba i augusti.
Problemet är att jag och Esse inte kan åka då.
Istället för att flytta resan till nästa sommar, tíll vintern eller lösa det på något annat sätt så bestämmer han sej självklart för att åka utan mej och Jessica.
Det är inte första gången han skiter i oss men jag börjar bli så jävla trött på det nu.
Jag vill inte ha hans jävla pengar som han mutar med så fort han får dåligt samvete, jag vill ha en pappa som faktiskt någongång sätter mej före hans nya familj.
Eller som iaf räknar med mej i familjen.
Jag vet jue att om Hedie och Erik inte skulle kunna åka hade han jue inte skitit i dom och åkt med bara oss liksom.


Nu vet jag inte on jag  ska;
prata med honom om detta,
be honom dra åt helvete,
eller tacka för pengarna och låtsas som ingenting som vanligt.


Kommentarer
Postat av: josss

Inte det sista alternativet iaf!

2009-03-30 @ 18:02:50
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0