Inget vettigt alls

Jag är precis lika lat och värdelös idag som jag var igår.
Förrutom en kort promenad och en halvlång promenad med
The Dog har jag inte gjortt något vettigt  alls idag heller.
Spionerat lite på folk på facebook, läst lite bloggar, spelat backpacker och funderat på att gå den ansträngade vägen in till badrummet och ta en dusch.
Problemet är att jag har glömt min hårborste någonstanns och vårat balsam är slut så mitt hår kommer fastna i en enda stor boll och sen kommer jag få gå så hela dan.
BLÄÄÄÄ!

Iaf är jag lite gladare idag än vad jag var igår.
Det jag hoppas på mest är att Bejbi är lite gladare idag när han kommer hem än han var igår han oxå!
Annars kan det bli jobbigt!!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0