Ikea

Nu har jag och Älsk varit på Ikea med mamma och Esse.
Vi handlade handdukar, stekspadegrejer och ett nytt lakan.
Mamma berättade sin åskit om varför man skulle skaffa en rund säng.
- Då man man ha sex på olika håll...

Sen var jag och "I" på citygross och där handlade vi hundmat, hundbajspåsar, skinka, mjölk, äppelmos och Daimtårta.
Tyvärr fick vi gameover när vi gick på övergångstället på vägen tillbaka till bilen.
Fast vi är ganska bra ändå.
Ja tror jag tycker om min Bejbi så mkt för att han är precis lika töntig och barnslig som mej.
Eller iaf så låssas han att han är det <3<3

Nu ska vi mysa i soffan och äta Daimtårta, tyvärr låter det som om det är hockey på tv:n.
Det känns inte så mysigt :p

PUSSSPUSSS

Kommentarer
Postat av: TucciT

vem är denna I? vem e de du e tillsammans med? ha jag blir ju så nyfiken varje gång :P

2009-03-12 @ 22:37:07
URL: http://tuccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0